Гарантія

В інтернет-магазині кліматичної техніки "Midea" тільки сертифікована та офіційно виготовлена ​​продукція. Наш фірмовий інтернет-магазин надає гарантію від виробника! Гарантійний термін вказаний в описі відповідного товару. Гарантійний ремонт або заміна товару можливі виключно за умови наявності належним чином заповненого гарантійного талону.

Важливо
У момент передачі товару, що купується, покупець повинен упевнитися в повній комплектації товару, а також у відсутності будь-яких зовнішніх пошкоджень або недоліків. Після підписання покупцем накладної, товар вважається прийнятим їм без претензій щодо зовнішнього вигляду, а його комплектація відповідає зазначеній в супровідних документах.

Гарантійний ремонт
Протягом терміну гарантії, гарантійний ремонт проводиться в сервісних центрах, адреси яких вказані в гарантійному талоні, який видається покупцеві при придбанні товару.

Обов'язкові умови заміни і повернення товару

  • наявність документа(чека), який Ви отримали разом з товаром.
  • збереження споживчих якості товару.
  • товарний вигляд.
  • пломби і ярлики знаходяться в непошкодженому стані.
  • Товар не використовувався.

Гарантійні зобов'язання припиняються в разі, якщо:

  • Покупець порушив правила і рекомендації з використання товару.
  • Покупець порушив вимоги по сервісному обслуговуванню товару (у разі, якщо обслуговування обов'язкове для такого виду товарів). Належним доказом сервісного обслуговування є акт, складений компетентною організацією.
  • Покупця здійснено втручання в конструкцію товару (додані нові або вилучені передбачені конструкцією елементи).
  • Товар вийшов з ладу в результаті фізичних ушкоджень (удари, коротке замикання, попадання сторонніх предметів і т.д.).
  • Монтаж товару було здійснено з порушенням встановлених правил.